Dag 2 - Reisverslag uit North Easton, Verenigde Staten van Bente Frissen - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit North Easton, Verenigde Staten van Bente Frissen - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

13 Juli 2014 | Verenigde Staten, North Easton

Rond 10.30 zijn we naar de supermarkt geweest, die natuurlijk groot was, net zoals alles hier. Het meeste wat ze verkopen is snacks en dingen die al klaar zijn dus die je meteen kan eten. Voor cornflakes is bijvoorbeeld ook bijna een hele rij. Dus een rij alleen voor cornflakes....
Om ongeveer 12 uur zijn we Boston in gereden, naar het MFA, Museum of Fine Arts. De belangrijkste tentoonstelling die er nu is, is de "Magna Carta". Het is een super mooi gebouw! Ook een restaurant in het museum waar we dan ook geluncht hebben. We hebben alleen maar de vleugel van "Art of the Americans" gedaan, en zijn hier dan ook bijna 2 en een half uur geweest, een deel met een gids, wat heel interessant was. Toen zijn we terug gereden naar huis, en ik voelde dat ik best wel moe was. Nancy gaat vanavond koken, dus dat is lekker denk ik. Vanavond blijven we bij haar thuis en doen we rustig aan. Het was een super interessante dag, want ik heb nu ook een stukje van Boston gezien, en het is een super mooie stad. Morgen gaan we naar "The Phantom of the Opera" dus daar ben ik heel benieuwd naar.