Dag 4 - Reisverslag uit North Easton, Verenigde Staten van Bente Frissen - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit North Easton, Verenigde Staten van Bente Frissen - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

15 Juli 2014 | Verenigde Staten, North Easton

Om ongeveer half 12 vandaag zijn we naar de food pantry (de voedselbank) gegaan. Nancy is hier een vrijwilliger. Er zijn mensen die de pakketten maken en die de telefoon opnemen en doorkrijgen hoeveel mensen komen en hoeveel mensen er in hun familie zijn. Elke week op maandag kunnen we mensen die in deze stad wonen naar de voedselbank komen als ze het nodig hebben, en dan krijgen ze producten naar met hoeveel mensen ze zijn. Ik heb geholpen met de zakken vullen voor de mensen, en als ze het niet naar de auto kunnen dragen, ze daarmee helpen. Er komen elke week ongeveer 60 families. Ik vond het heel fijn om te zien dat deze mensen allemaal vrijwilligers zijn en dit voor de mensen doen die het zelf niet kunnen. Mensen kunnen geld doneren maar er wordt ook bijvoorbeeld door de lokale supermarkt gedoneerd. Tot 3 uur hebben we daar geholpen en toen zijn we terug gegaan. We hebben geluncht en toen Lincoln gekeken. Deze film gaat over de Amerikaanse burgeroorlog, waar ik mijn profielwerkstuk over heb. Daarna ebben we pizza gehaald en het 's avonds rustig aan gedaan.

• 15 Juli 2014 - 10:01

Oma Mia:

hallo Bente,
    ik lees iedere dag jou verhaal. ik denk wel dat je het erg naar je zin hebt.
    dat van de voedselbank was heel interessant.
    groetjes oma mam.

• 15 Juli 2014 - 10:01

Oma Mia:

hallo Bente,
    ik lees iedere dag jou verhaal. ik denk wel dat je het erg naar je zin hebt.
    dat van de voedselbank was heel interessant.
    groetjes oma mam.