Dag 8 - Reisverslag uit North Easton, Verenigde Staten van Bente Frissen - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit North Easton, Verenigde Staten van Bente Frissen - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

19 Juli 2014 | Verenigde Staten, North Easton

Om half 10 zijn we weer naar de plaats gegaan waar de familie verblijft en daar hebben we ontbeten met iedereen. Scrambled eggs, bacon, sausages. Heel Amerikaans dus. Daarna zijn we met alle mensen die vandaag gingen, dus nog 2 andere mensen, nog een rit maken met de boot. Het weer was goed, alweer, dus dat was super leuk. Ik ben daarna nog met Ashley, de kleindochter en haar vriendje naar de huizen gaan kijken die aan het water liggen, ze zijn allemaal mega!
Iedereen zei steeds dat ze m'n accent zo leuk vonden, dus dat was grappig :). Ongeveer 3 uur zijn we terug gereden naar Easton, en we hebben er 3.5 uur over gedaan, in plaats van 2.5 uur, dit kwam door a het verkeer rond 6 uur in Boston. Ondertussen zijn we nog voor lunch gestopt, een echte Amerikaanse hamburger, van Wendy's. Ik was weer super moe, door alle indrukken van de laatste 2 dagen. Ik heb het wel heel leuk gehad, dus dat maakte ervoor op. Eenmaal aangekomen hebben we eten gehaald en we waren beide redelijk moe, en daarna heb ik haar mijn presentatie over Nederland laten zien en over carnaval verteld, wat ze erg leuk vond.