Dag 14 - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Bente Frissen - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Bente Frissen - WaarBenJij.nu

Dag 14

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

01 Augustus 2014 | Nederland, Heerlen

De normale tijd weer gewekt en ontbijt gehad, en rond kwart over 9 vertrokken naar Six Flags New England, een amusementspark. De rit hierheen duurde ongeveer 2 uur dus we zijn daar geweest van half 12 tot 8 uur. Het park heeft vooral veel achtbanen. Iedereen mocht zelf rondlopen, wat we zelf leuk vonden om te doen. Rond 5 uur liep ik rond met een meisje en een groep jongens en de jongens wilden in een soort waterachtbaan, en ze zeiden dat we niet nat zouden worden. Omdat we dachten dat we niet nat zouden worden, wilden Maggi en ik wel mee gaan. Er stond een bord dat je waarschijnlijk wél nat zou worden, maar een jongen hield vol dat dat niet zou gebeuren. Eenmaal bijna aan de beurt zagen we mensen terugkomen die helemaal doorweekt waren. Ik heb ook nog op de verkeerde plek gezeten, want toen we eruit kwamen was ik helemaal nat. Het was wel een super leuke dag geweest. In de auto terug was iedereen heel moe en is iedereen ook in slaap gevallen. Er was vee verkeer dus hebben we er lang over gedaan, toen we terug kwamen op de universiteit is bijna iedereen meteen gaan slapen.