Dag 3 - Reisverslag uit North Easton, Verenigde Staten van Bente Frissen - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit North Easton, Verenigde Staten van Bente Frissen - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

14 Juli 2014 | Verenigde Staten, North Easton

Vandaag gingen we om 10.15 naar de kerk. Ze hebben hier heel veel verschillende kerken, en dan niet allemaal katholiek, maar wel christelijk, dus een beetje verwarrend (En natuurlijk ook andere religies). Er was best veel muziek, en ik kon de meeste gebeden gewoon herkennen uit het Nederlands. Het was ook nog best druk!
Daarna zijn we om 12 uur Boston in gereden, zodat we om 1 uur bij The Phantom of the Opera waren!!
Het theater was geweldig! Een paar jaar geleden gerenoveerd, dus het zag er super mooi uit. Er was een live orkest bij, en ook de decors waren prachtig. Het was een musical, dus wordt er natuurlijk vooral gezongen. Wat een stemmen hadden de acteurs, het was echt een super belevenis!
Toen we om half 4 uit het theater kwamen zijn we naar de customs tower gegaan, waar in de koloniale periode iedereen doorheen kwam. We zijn helemaal boven naar de toren gegaan, en de Boston skyline gezien, heel leuk. Daarna rond gereden in Boston en heeft ze me allemaal dingen in Boston laten zien. Het is een super mooie stad, heel schoon, en mooie huizen. Het verkeer is niet normaal, bijna alles zijn eenrichtingsstraten, dus het is vrij moeilijk ergens te komen!
Hierna zijn we weer doorgereden naar Easton, waar Nancy woont, en daar hebben we in een restaurantje gegeten. Heel lekker, en super aardig e bedieningen, was erg leuk. Morgen hebben we een rustiger dagje, en gaan we helpen bij de lokale voedselbank.

• 14 Juli 2014 - 10:53

Petra Frissen:

Dit werkt geweldig! Elke Ochtend kijken wij op deze blog wat je zoal beleeft en ziet in Boston, en rond 15.00 uur middags ( voor jou 09.00 uur), whatsappen we. Zo ben je toch heel dichtbij. ik verheug me al op het volgende verslag. liefs Mama
    P.S. laat eens een foto maken van jou en mevrouw Sullivan samen voor bij het verslag.

• 14 Juli 2014 - 14:47

Oma Gerda:

Hoi Bente! ik vind het heel leuk om jouw belevenissen te lezen. iedere keer wil ik weer vragen waar is bente :) was op heathtrow alles goed gegaan? is een enorm groot vliegveld. nog veel plezier! ik laat nog wel wat horen. groetjes oma.

• 14 Juli 2014 - 17:08

Ramona Neplenbroek:

Hello Bente.......great to read your diary .....and off course to see the pictures.....have a great great time there in th usa!!!! groetjes.......de Neppies uut heino (je weet wel...nederland haha)