Dag 7 - Reisverslag uit Gilford, Verenigde Staten van Bente Frissen - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Gilford, Verenigde Staten van Bente Frissen - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

18 Juli 2014 | Verenigde Staten, Gilford

Ik ben om 7 uur opgestaan want we waren van plan om 8 uur te vertrekken naar Lake Winnepesaukee in New Hampshire. Uiteindelijk zijn we rond 9 vertrokken en ik was best wel moe. Ik heb in de auto dus nog iets geslapen, en dit kon wel, want de hele rit duurde 2.5 uur. Om ongeveer 12 uur kwamen we aan bij het hotel waar we een nacht verblijven. Daarna zijn we naar het resort gegaan waar de dochter van Nancy met haar familie en een aantal vrienden verblijft. Ze hebben dus in totaal 6 appartementen, omdat ze met een hele groep zijn.
Iedereen is super aardig en geïnteresseerd dus dat was leuk. We hebben geluncht, iedereen had eten gemaakt. Daarna zijn we met de familie op hun boot gegaan, rond 3 uur, en het was super mooi weer. We hebben over het meer gevaren, en zijn een ijsje gaan eten, super lekker, maar echt mega!! Het meer was ook heel groot met allemaal eilandjes, het weer was heel goed dus het was super leuk op de boot. Nancy's kleindochter is super aardig, dus daar kon ik wel mee praten, ze is volgens mij 20. Ook waren de volwassenen allemaal heel aardig dus dat wel fijn.
Om ongeveer 6 uur waren we terug en zijn we even naar het zwembad geweest. Rond half 8 gingen we eten, ook weer iedereen samen, een aantal mensen maken eten en iedereen eet mee aan lange tafels (iedereen van de groep). Ik zat naast een meisje van 19 en zij is een jaar geleden met haar ouders van Connecticut naar Florida verhuisd, waar ze het verschrikkelijk vindt. Zij was heel aardig en kon ik makkelijk mee praten. Een vrouw vertelde dat haar dochter in Amsterdam was geweest en wat ze zich kon herinneren wat ze had gezegd waren de rookworsten van de Hema en de urinoirs die overal gewoon op straat staan. Rond kwart over 9 zijn we teug naar ons hotel gegaan want ik was redelijk moe. Morgen gaan we ook weer, om daar te ontbijten en lunchen en dan rond 3 vertrekken we weer richting Massachusetts.