Dag 10 - Reisverslag uit Bridgewater, Verenigde Staten van Bente Frissen - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Bridgewater, Verenigde Staten van Bente Frissen - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

21 Juli 2014 | Verenigde Staten, Bridgewater

We kwamen rond half 11 aan bij het kamp, en toen heb ik mijn kamer gekregen van Joyce en Martin (de kampleiding), en daarna afscheid van Nancy genomen. Toen iedereen er was zijn we gaan lunchen in de cafetaria van de universiteit. Het eten was oke. Iedereen is heel aardig, bijna allemaal van Europa. De meeste zijn 16 of 17. Daarna hebben we elkaar een beetje leren kennen en een "openingsceremonie" gehad met de vlagen van ieder land. We hebben een aantal spelletjes gedaan die best grappig waren. Er zijn namelijk teams en voor ieder spel kan je winnen, en aan het einde van de week heet iemand gewonnen. We hebben 's avonds ook gegeten op de universiteit. Vanaf ongeveer half 9 hadden we vrije tijd en mochten we zelf doen wat we wilden. Ik heb met een aantal mensen gekaart, wat heel grappig was, want sommige mensen hebben een grappig accent waardoor je andere dingen verstaat. Vooral de jongen uit Italië, daar versta je andere dingen dan wat hij bedoelt. Rond 11 ben ik gaan slapen, ik deel mijn kamer met een meisje uit Frankrijk. Morgen worden we gewekt om ongeveer 7 uur, dus dat is niet zo leuk.