Dag 12 - Reisverslag uit Bridgewater, Verenigde Staten van Bente Frissen - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Bridgewater, Verenigde Staten van Bente Frissen - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

23 Juli 2014 | Verenigde Staten, Bridgewater

We werden weer om 7 gewekt zodat we om 8 klaar waren om te gaan ontbijten. Rond half 10 zijn we vertrokken naar Boston en toen kregen we de tour van 11 uur van Fenway Park. Dit is het Baseball park van de Boston Red Sox. Het was een tour met een gids dus we hebben veel gehoord, en het weer was heel goed, het was super warm, dus dat was fijn. Daarna zijn we naar het museum of science gegaan, en daar hebben we geluncht. Tot 4 zijn we daarna in het museum geweest. Ik vond het niet super interessant om 2 uur in te zijn, maar het was oke. Daarna hebben we de "duck tour" gedaan. Het is een bus die over het land rijdt, maar daarna ook in de rivier vaart. Er was veel verkeer dus we hebben er een tijdje over gedaan, maar het is leuk om de stad ook vanaf het water te zien, en de chauffeur vertelde er ook allemaal dingen bij. Iedereen was wel heel moe, omdat we zo vroeg moesten opstaan.
We zijn bij een Chinees restaurant gaan eten onderweg terug naar de universiteit.
Toen we terug waren, rond 9 uur, mochten er de avond zelf invullen.

• 26 Juli 2014 - 19:31

Bennie:

Hallo Bente ik ben nu bij oma en wij gaan zo op vakantie, ik lees dat je al veel leuke dingen hebt gedaan. En ik hoopt dat je goed aankomt.

groetjes van Bennie en de rest van familie.