Dag 17 - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Bente Frissen - WaarBenJij.nu Dag 17 - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Bente Frissen - WaarBenJij.nu

Dag 17

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

02 Augustus 2014 | Nederland, Heerlen

Rond half 10 vertrokken we naar Wrentham Outlet Village. Hier mochten we tot 12 uur winkelen. Er waren zó veel winkels daar dat we echt maar een paar ervan hebben kunnen doen in 2 uur. Er waren ook een aantall bekende, dure merken. De prijzen waren hier dus ook allemaal veel lager (logische want het is een outlet center), dus alles was aantrekkelijk om te kopen. Op de terugweg naar de campus zijn we gestopt op een plaats om te lunchen. Iedereen kon zelf kiezen waar we wilden. 10 mensen zijn naar subway gegaan, en ik was met 3 andere meisjes naar Taco Bell gegaan. We hadden lunchgeld gekregen van Martin, en daar kwamen we makkelijk mee uit.
Om uur waren we vertrokken naar de plaats waar de het International Dinner zouden klaarmaken en eten. Joyce en Martin vertelden iedereen wanneer we de keuken in mochten en we moesten alles om 6 uur klaar hebben, want dan kwamen de gasten. Iedereen heeft alles op tijd klaar gemaakt, en het was heel gezellig in de keuken. Het was super leuk om iedereen met hun gastgezinnen te zien, en ik vond het heel leuk om Nancy weer te zien na een week. Al het eten is op gekregen, want er waren heel veel mensen. Gelukkig vond iedereen wat ik had gemaakt ook lekker, dus daar was ik blij om. Na het eten moesten alle ''exchange students'' de presentaties over hun land geven. Ik vond het leuk om te zien dat iedereen andere soorten presentaties had en het was interessant om over andere landen te leren. Rond half 10 gingen de gasten weg en hebben we de keuken en de hal met z'n alle schoon gemaakt (de exchange students).
Hierna zijn we terug gegaan naar de campus. Het was een super leuke dag geweest met iedereen.