Dag 5 - Reisverslag uit North Easton, Verenigde Staten van Bente Frissen - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit North Easton, Verenigde Staten van Bente Frissen - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

16 Juli 2014 | Verenigde Staten, North Easton

Om kwart over 9 vertrokken we naar Stonebridge cafe in Easton voor mijn eerste ervaring écht Amerikaans ontbijt. Ik heb wafels gehad met aardbeien en slagroom, en de wafel was super lekker! Het was best wel druk, en ze serveren alleen ontbijt en lunch. Het originele Amerikaanse cafe.
Rond 11 uur zijn we doorgereden naar de Natick Mall, een mega winkelcentrum. Er zijn zelfs warenhuizen in het winkelcentrum. De VS is sowieso al goedkoper dan Nederland, en nu was er ook nog sale, dus ik heb veel dingen kunnen kopen :). Er waren heel veel winkels, een heel aantal wat wij helemaal niet hebben, en ook een aantal wat best prijzig is. We hebben geluncht in een restaurant in de Mall. Op de terugweg was er veel verkeer en hebben we rustig moeten rijden, dus hebben we er iets langer over gedaan om terug te komen. De autowegen zijn al super groot, 3 of 4 banen, en nog steeds zijn er files. Ook het aantal fastfood restaurants dat je ziet is niet normaal. Dunkin Donuts is wel het ergste, die zie je bijna op elke hoek van de straat. We hebben 's avonds bij Nancy thuis pasta gegeten, die ze had gemaakt voor ons en we hebben samen televisie gekeken. Er was hevige regen geweest in de staat boven ons, New Hampshire, maar bij ons gelukkig niet. Het weer was wel heel erg benauwd vandaag.