Dag 18 - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Bente Frissen - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Bente Frissen - WaarBenJij.nu

Dag 18

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

02 Augustus 2014 | Nederland, Heerlen

Deze dag zijn we alleen op de campus geweest, en hebben we hier ook ontbijt, lunch en avondeten gehad. We mochten door de dag zelf kiezen wat we wilden doen. We hebben nog een paar Olympic events gedaan na het ontbijt en na de lunch ben ik met een aantal mensen gaan zwemmen, dus dat was heel gezellig. Daarna heb ik met een paar mensen film gekeken, en daarna zijn we gaan eten. Na het eten hebben we de laatste 4 Olympic events gedaan, waar we dan ook een tijdje mee bezig zijn geweest, maar heel leuk. Alle spellen zijn zo raar, en je hebt er ook nooit van gehoord, dus als je er goed in bent, is dat echt toeval. We hebben 's avonds nog de film gekeken met de interviews van de televisie studio, wat heel erg grappig was, want dit waren alle opnames, zonder dat ze aangepast waren. Het was toch heel erg jammer, want het was de laatste dag dat iedereen samen was.