Dag 11 - Reisverslag uit Bridgewater, Verenigde Staten van Bente Frissen - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Bridgewater, Verenigde Staten van Bente Frissen - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

22 Juli 2014 | Verenigde Staten, Bridgewater

Om 7 uur werden we gewekt, en ik had niet veel geslapen. Het was heel koud en het bed was best hard. Om 8 uur zijn we gaan ontbijten en daarna bij de rivier in Bridgewater gaan kanoën tot ongeveer half 1. We zaten met 2 in een kano en het was heel leuk, soms kwam je in een boom terecht, dus dat was grappig.
Daarna zijn we gaan eten bij een grasveld en kregen we lunch, het was de eerste keer dat jongen en meisjes een beetje gemixt gingen zitten dus dat was ook wel leuk. Daarna zijn we gaan zwemmen in een zwembad van de universiteit. Was een mooi zwembad, en was heel leuk. Om ongeveer 4 uur zijn we gaan bowlen, in teams die gisteren gemaakt zijn, en het was voor punten. We hebben toen we terug kwamen nog een spel gedaan dat je een koekje op je voorhoofd moet leggen en dan zonder handen in je mond moet krijgen. We hebben pizza's gegeten daarna, 3 grote dozen! Vanavond gaan we ook nog een paar spellen doen waarschijnlijk.
Iedereen begint nu wat meer met elkaar te praten, dus dat is leuker dan de eerste dag.